Friday, August 28, 2009

Kipurcantam

Ma elvileg egy gyenge közepes edzést tartottam mégis úgy érzem magam, mint a mosott ... .
Tegnap KB mentes nap volt, viszont volt egy Hung Gar magánórám, ami már nagyon hiányzott. Végigmentünk az összes formán, utána a tigris, daru páros formát gyakoroltuk Csabával. A végére a zoknimból is csavarni lehetett a vizet.
Ma reggel BJ workout 3# volt porondon 24 kg-val

Bemelegítés

5/5 clean & front squat
20 DH Swing
5/5 clean & front squat
5/5 C&P
10 Goblet Squat
3/3 TGU
2/2 TGU 1/3 (hídig)
10 Goblet Squat
5/5 Snatch
5/5 clean & front squat

A sorozatok között elég sokat pihentem, inkább a minőséget figyeltem.

Találtam egy Trifecta nevű sorozatot RKC TL Dr. Mark Cheng nevével fémjelezve
ez 3 perc folyamatos munka
1 perc snatch
1 perc clean
1 perc DH swing

ezt próbáltam meg, de sajnos nem ment egyben a 24 kg-mal, így a percek között pihentem egy keveset, de így is megéreztem.

Így kellene kinéznie a "Trifecta"-nak

No comments: