Sunday, August 30, 2009

80 kör VO2 MAX 15/15 (8 ism.) - SIKERÜLT!!!

Ma sikeresen befejeztem a VO2 MAX edzésprogram második szakaszát.

80 kör VO2 MAX 15/15 16 kg (8 ismétlés körönként) - 640 db Snatch 40 perc alatt (PR)

Amikor elkezdtem még nem számítottam rá, hogy meglesz a 80 kör, csak beállítottam a Gymboss-t és elkezdtem, hogy addig csinálom, amíg bírom. Végig bírtam. Kellett pár óra, hogy magamhoz térjek, mert szinte minden izmom elfáradt. Este garantáltan jól fog esni a hengerezés.
Ami még pozítív, hogy akárhogy is keresem, egy vízhólyagot sem találok.
Irány a 36/36 - os protokoll. Tehát, holnap felmérés.

2 comments:

Ricsi said...

Gratulálok a 80 körhöz! Jó hogy vártál a teszttel és nem másnap csináltad meg. A 36/36 egy teljesen más világ, nagyon kemény, de meglesz az eredménye! Hajrá!

sztheomo said...

Ricsi,

Köszönöm a biztató szavakat. Tényleg más a 36/36, de mindig is szerettem a kihívásokat.