Wednesday, June 10, 2009

Laza 24 kg-os átmozgatás

Tegnap és ma pihentettem a snatchet, hogy regenerálódni tudjak a 80 kör után. Tegnap lazára vettem a figurát, amolyan átmozgató jellegű edzést tettem be. Csak swing volt

Bemelegítés

DH swing 16 kg 1perc - 42 ismétlés
DH swing 24 kg 1perc - 39 ismétlés
1 perc pihi
DH swing 24 kg 1perc - 40 ismétlés
DH swing 16 kg 1perc - 40 ismétlés
2 perc pihi
Két kört akartam csinálni, de a második körre az alkarom bedurrant és több rövid pihenőt iktattam be.
DH swing 16 kg 1perc - 40 ismétlés
DH swing 24 kg - 20 ismétlés kis pihi
DH swing 24 kg - 20 ismétlés kis pihi
DH swing 24 kg - 20 ismétlés kis pihi
DH swing 16 kg - 30 ismétlés

Lazításként az összes általam ismert pusztakezes Hung Gar formát csináltam végig
Mui Fa Kuen, Lau Gar Kuen, Chin Cheung, Gong Gee Fook Fu Kuen

Ma C&P létra volt soron

Bemelegítés

10/10 OH Swing 24 kg + 10 DH Swing 24 kg
10/10 Snatch 24 kg

3 x C&P létra (1,2,3,4) 24 kg

10/10 Windmill súly nélkül
5/5 Windmill 24 kg

Lazításként a Gong Gee Fook Fu Kuen formát hajtottam végre úgy, hogy 1 kilós tárcsát fogtam mindkét kezemben tigriskarom tartásban. Próbáltam végig szorítani, ami kellemesen hatott a fogásomra a forma végére. Megcsináltam még kétszer a Lau gar bot forma első felét. A második fele még nem megy tökéletesen, így azt még át kell néznem Csabával.

Két nap külföldi munka miatt ismét kényszer pihenő következik, de hétvégén felmérem a VO2 MAX állapotom és jövő héttől VO2 MAX folyt. köv.

No comments: