Thursday, June 18, 2009

Kényszer pihi

Kedden reggel edzettem és nem éreztem magamat a topon, így csak 3-as C&P létrát csináltam a 4-es helyett.

Bemelegítés

2 x 5/5/5/5 Halo 16 kg

3 x 5 haskerék (1-2 ismétlésnél már majdnem érintettem az orrommal a talajt)

5/5 Snatch 24 kg (ennyire voltam képes, itt döntöttem el ,hogy csökkentett létrát csinálok)

5 x C&P létra (1,2,3) (így is 60 ismétlés jött ki, csak több pihenéssel, mert a 4-es létrából csak 3 kört csináltam volna)

10/10 windmill súly nélkül
10/10 windmill 16 kg

Lazításként Chin Cheung forma (ami nem is volt igazi lazítás, mert végig teljes erőbedobással csináltam, már ameddig bírtam)

Estére éreztem, hogy valami nem stimmel, és szerda reggelre be is gyulladt a torkom, így most pár nap pihenés. A mai Hung Gar magánóra is elmarad emiatt. Re,élem szombaton már jobban leszek és folytathatom az edzést.

No comments: