Friday, June 19, 2009

SSST Light - Snatch teszt light 1

Este már jobban éreztem magam, így reggel felkeltem edzeni. Laza edzést terveztem, vagy inkább gyorsat és úgy döntöttem, hogy megnézem mit is bírok 10 perc alatt a snatchből.
Egyenlőre még csak 16 kg-os súlyt használtam.

Bemelegítés

30 falnál guggolás

2 x 5/5/5/5 halo 16 kg

10 perc snatch, 211 ismétlés, 16 kg - 20-anként cseréltem kezet és minden kör után letettem 10-15 másodpercre a súlyt. A tempó kb a 7 ismétléses 15/15 VO2 MAX tempójának felelt meg.

Lazításként Lau Gar Kuen

Kellemesen elfáradtam a 10 perc alatt. Amit érzek, hogy akár pihi nélkül is végig tudnám csinálni a 10 percet. 1 hónap múlva ismét letesztelem magam.

1 comment:

Milko said...

Üdv,

Próbáld meg lerakás nélkül... sok másodpercet nem használtál ki. Várom az eredményt.

Milko