Monday, August 27, 2012

Double 32 kg military press PR

I wanted to test my progress on double press with two 32 kg kettlebell. I could press them three times two months ago and I wanted to check if the Kettlebell Express worked.

I could press 6 times the double 32 kg, which is a new PR.


___________________________________________________________________________________

Szerettem volna ellenőrizni a fejlődésem a dupla katonai nyomás terén. Két hónapja háromszor tudtam őket kinyomni és ellenőrizni szerettem volna, hogy a Kettlebell Express program működik.

Hatszor tudtam kinyomni a dupla 32 kg-ot, ami egy új rekord.

3 comments:

szunda training said...

Kemény vagy, gratulálok :) Csak így tovább!

Jó lesz ez a KB Express, csak rászánom magam én is végre, mert ahogy a példádból látszik is: gyors, adja az erőt, állóképességet és zsírégetésre sem utolsó.

Üdv.

Zoli

sztheomo said...

Szia Zoli.
Köszi. Tetszik a KB Express, mert ha tudod hogy mit szeretnél elérni és van elképzelésed, hogy milyen irányba indulj, akkor ebben találsz kapaszkodót.
Üdv
Tamás

Anonymous said...

Gratulálok!
Bajzáth RKC