Tuesday, June 22, 2010

"Kettlebell Muscle" a könyv - első benyomás


Megérkezett a könyv. A DD-től rendeltem, amit utána már megbántam, mivel itthon olcsóbban jön ki, de minnél előbb szerettem volna kézbekapni. Rögtön elkezdtem olvasni és első benyomásra azt kaptam, amit vártam.

Mit is vártam? Edzésprogramot, amit a Kettlebell Burn után tudok csinálni, lehetőleg dupla KB-lel. Magyarázatot, amit halandó ember is megért. Lehetőséget a fejlődésre.

Arra jöttem rá az elmúlt két hónapban, amióta a Kettlebell Burn-t elkezdtem, hogy szükségem van olyan edzésprogramra, amely megmondja, hogy vegyél x db KB-t a kezedbe, csinálj y gyakorlatot, z ismétlésszámmal t ideig, u percnyi pihenővel, a hét 1., 3., és 5. napján. Természetesen legyen változatos, egyszerű, hatékony. Ez kicsit sok kívánságnak tűnik egyszerre.

Korábban heti 4-5 KB edzésem volt, amelyek bemelegítéssel együtt max 30-40 percig tartottak köztes pihenőkkel együtt. Több héten át ugyanazt a gyakorlatsort végeztem, ami unalmassá tette.
Most egy edzés 10 perc bemelegítésből, 35-40 perc munkából és 10 perc köztes pihenésből áll. Ez heti háromszor. Ehhez jön még hozzá egy edzés (ha szerencsésen jut rá idő), ami kizárólag a gyakorlásról szól (dupla KB-s gyakorlatokkal).

Úgy látom, hogy a Kettlebell Muscle folytatása tud lenni a jelenlegi edzésmunkámnak, mivel kívánságaimnak nagy részét lefedi. Most már csak nekem kell dolgoznom, hisz ..."The Kettlebell Won't Swing Itself." - Mark Reifkind

No comments: