Monday, June 7, 2010

8 cm

Munkafronton még továbbra is nagy a hajtás, sőt az elmúlt hetekben még nőtt is a nyomás. Az edzés terén próbálom tartani a tervet, az eső kicsit hátráltatott, de a heti min. 3 edzést eddig tudtam tartani. Geoff Neupert által biztosított edzésterv az alap, ami heti három edzést jelent, és ha lenne időm, energiám további edzésekre, akkor ezt egészíteném ki. De sajnos nincs.

De még így is olyan fejlődést tapasztalok, amire nem számítottam. A derékbőségem 6 hét alatt, heti 3 edzéssel 8 centivel csökkent.

Mára ennyi futotta...

Keep burning :o)

9 comments:

efg said...

Ez bizony szép haladás, gratula!

sztheomo said...

Köszi.

Juci SFG said...

Micsoda?!?! 8 centi?!
Asztabetyárját.

Hol is lehet megszerezni ezt a könyvet?

sztheomo said...

Szia Juci RKC!
A 8 cm nekem könnyű, mert van honnan ledolgozni, ez rád kevésbé igaz :o)

Egyébként ez nem egy könyv, hanem egy edzésprogram, amit az alábbi lapon vásároltam. Tartalmaz kb. 50 perc videót és 10-12 oldalnyi leírást.

http://www.kettlebellburn.com/

Eleinte szkeptikus voltam, de ha már adtam rá pénzt, akkor kipróbáltam. A program maga nagyon ütős, legalábbis az edzések után olyan érzésem van, mintha kiütöttek volna.

Üdv
Tamás

Juci SFG said...

Köszi Tamás!
Jut eszembe, eteket a quasi spamokat nekem is küldözgeti ez az elvtárs, de ignoráltam mostanáig. De lehet, hogy ezt újratervezem :)

Néhány centi az én derekamból is lemehetne ám bátran. 8 centivel már Giselle és Naomi babérjaira törnék, főleg ha olyan 12 centit nőnék is. Na mindegy, azt majd legközelebb :)

sztheomo said...

Szia Juci RKC!
Valamennyi infót, nem hivatalosan, meg tudok veled osztani by mail.
Üdv
Tamás

Juci SFG said...

Tamás! Köszi.
Egy kis ízelítőt esetleg, mert amúgy nagy barátja vagyok a szerzői jogoknak :)
Minden könyvet megveszek a bótban pénzért, meg még a zenéket és filmeket is, mert szerintem így helyes.

sztheomo said...

Szia Juci RKC!

Ritkán hallok ilyet, aminek örülök. Csodabogárnak néznek az ismerőseim, hogy internetről letöltött filmeket be sem teszek a lejátszómba. :o)

Ha adsz egy email címet akkor küldök neked valamit.

Üdv
Tamás

Juci SFG said...

lantosjudit@freemail.hu

Köszi :)