Wednesday, June 23, 2010

Állom a szavam

Volt egyszer ez 1000 snatch eszmecsere Juci RKC blogján, ahol Bajzáth Attila RKC beigérte az 1000 snatchet a 24 kg-os kettlebellel. Én akkor az alábbi igéretet tettem

sztheomo · http://sztheomo.blogspot.com/ 2009.11.05. 14:54:03
@Bajzath RKC: 24 kg-mal?Nagy kalaplengetést, meg főhajtást rendezek, amikor ez sikerül.
Ha ez sikerül, akkor szereztél egy RKC-t a csapatba, mert akkor jelentkezek a képzésre 2011-ben. Hasonló teljesítmény rendkívül motiváló tud lenni, vagy inkább ijesztő, hogy az X-MEN köztünk van. :o) Én is X-MEN akarok lenni :o)
Üdv
Tamás

Most jutott tudomásomra, hogy megtörtént az igért esemény és Bajzáth Attila RKC megcsinálta az 1000 snatch-et 24 kg-mal

Most rajtam a sor, hogy beváltsam az igéretem. 2011-ben most már biztos, hogy résztvevő leszek az RKC képzésen.

2 comments:

Juci SFG said...

Hoppá :D

Mekkora szerencse, hogy többékevésbé amúgy is menni akartál :)

sztheomo said...

Szia Juci RKC!
Így már be is van biztosítva.
Nincs kibúvó.

Üdv
Tamás