Thursday, October 6, 2011

WD - a saját verzió nem működik

Már több, mint két hónapja elkezdem a Warrior Diet-et (Harcosok étrendje), de az első hónap sikerét (-4 kg) nem láttam folytatódni. Ez nem azt jelenti, hogy a WD nem működik, hanem az igazat megvalva az első hónap szigorúsága után egyre többször "bűnöztem", ami természetesen azonnal jelentkezett az eredmények elmaradásában.

Ebédre továbbra is salátát ettem, amihez új munkahelyem kantinjában jutottam hozzá. Nincs is semmi gond ezzel, viszont a mennyiséget én szabályoztam, így a salátaebéd (sok öntettel :-) és tökmaggal) teljes értékűvé nőtte ki magát. Természetesen a vacsoránál minden bement, ami az asztalon volt és sokáig bírok ivás nélkül enni :o). Ezen felül, sokszor desszert is kapcsolódott az étkezéshez, sőt még előfordult napközpeni édesség csipegetés is.

Két és fél hónap után le kell szögeznem, hogy a WD ilyen formájú módosítása nem működik. Tehát, akik ilyen módosításokat tervez az étrendben, az nem tegye, mert nem működik. Bizonyítottan :o)

A héten úgy döntöttem, hogy nem megyek le a kantinba és csak gyümölcsöt ettem napközben. Jövő hétre azt tervezem, hogy zöldséget készítek össze otthon és azt hozom be a munkahelyre. A héten ellenálltam a kísértésnek és a büfé csokis, jégkrémes polcai sem apadtak az én segítségemmel.

Egy-két hét és látnom kell, hogy további önvizsgálatnak van helye, vagy pedig tényleg visszaléptem a helyes útra.

Calories IN < Calories OUT + KB = SIX PACK

1 comment:

Kozma Eszter said...

Önvizsgálat!!! Szombaton délben lecsúzott egy kis maradék tejbegríz. Bár nem sok de volt benne cukor (én csináltam) és igaz nem láttam, de talán nyuszis kakaóval etted. Szóval az önvizsgálat mindenképpen aktuális!