Thursday, October 27, 2011

Edzegetek, fogyogatok, éldegélek

Keményebbre vettem a WD-vel kapcsolatos hozzáállásomat és az elmúlt három hétben szinte minden nap be tudtam tartani. A kivétel egy londoni kiruccanás volt, amikor is az összes utamba kerülő angol sörmárkát megkóstoltam. A jéghideg Gunniess volt a kedvencem, amit többször is megkóstoltam.

 
Másnap pedig szüksége volt a gyomromnak egy kis kényeztetésre, így volt reggeli, ebéd és vacsora is rendesen. Ettől a két naptól eltekintve viszont napközben csak nyerset eszek, vacsira pedig visszafogottabban, de azért normális adagokkal próbálom a zsírégetés folyamatát támogatni. Elértem, hogy ismét érzékelhetően megindult az átalakulás. Az elmúlt három hétben heti 1 kilóval csökkent a súlyom, így összesen július óta 7 kg-mal csökkent a testsúlyom úgy, hogy az izommennyiség nem csökkent.
21-22 % körül saccolom a zsír%-om, tehát kb 10 kg zsírtól kell még megszabadulnom, hogy ne csak öltönyben nézzek ki jól :o)

Az edzésem inkább átment minimalistába. TGU, Swing, Deadlift, Squat, néha kevés Press, illetve Push Press. A következő edzésprogram még formálódik, és mivel tanácstalan voltam szakértő segítséghez fordultam. Megkértem Tóth Ádám RKC II-t hogy foglalkozzon velem, így kéthetente (már kétszer volt) válogatott kínzásoknak vet alá.

A 2013-as RKC II-t tűztem ki célul, mivel a biztos felkészüléshez szükségét látom a hosszabb gyakorlásnak.Ehhez viszont szükség van még a hiányzó húzódzkodás bemutatására, hogy az RKC I meglegyen. Még van kb. két hetem.

Train Smart

No comments: