Monday, September 19, 2011

Valami elromlott

Mivel a KB Muscle-t feladtam egy időre, valamit kellett kezdenem magammal edzésügyileg. Végiggondoltam, hogy mi az amit rövid távon el szeretnék érni.
Az elsődleges cél 5 folyamatos és szabályos taktikai húzódzkodás. Amennyiben esetlegesen a bal kézzel ki tudnám nyomni a 40 kg-ot, az egyenesen szuper lenne. Olvasva EFG kolléga nyári elfoglaltságát, fejembe ötlött, hogy Dan John 40 napos programja testhezállónak tűnik számomra. Ebben szerepel a húzódzkodás és a nyomás is.
Ma nekimentem az első napnak, csak lazásan, semmi erőfitogtatás, és azt vettem észre, hogy a 24 kg-os nyomás bal kézzel nem nagyon működik. Ugyanazt az érzést éreztem, mint a KB Muscle-nál, amikor két 24-est akartam kinyomni, mintha 36 kg lenne a kezemben és nem 24. Kimenni kiment, de minden koncentrációra szükség volt. Mintha vatta lenne a karomban izom helyett. A húzódzkodással ugyanez volt a helyzet. Egyesével csináltam összesen tizet, de az állam nem akart a rúd fölé kerülni.

Valami elromlott. :o(

Elhatároztam, hogy a héten előveszem a Kettlebell Rehab során tanult mókákat és próbálok javítani az állapotomon, illetve próbálok, kicsit többet aludni.

Quality is the first

2 comments:

efg said...

Ha lehet egy javaslatom, FMS!!!
Még a végén kiderül, hogy rossz az ASLR, aztán az visz magával mindent, nálam is sokáig az volt a probléma forrása bal kezes nyomásoknál.

A 40 napos program meg jó ötlet, de mindjárt írok Neked egy jó kis ímélt :)

Kozma Eszter said...

Tessék többet aludni!