Friday, May 14, 2010

1. fázis KÉSZ

Az első fázis utolsó edzése C&P nap volt. Keveset aludtam este, ami meglátszott a teljesítményen, de szerencsére reggel már nem esett az eső, így meg tudtam csinálni az edzést.

3x 5 haskerék

A) 15 perc - 9 x C&P (1,2,3) létra + 1/1 C&P 1 C&P(bal) - 24 kg --> 111 C&P
B) 15 perc - 5 x 5/5 TGU ülésig + 5/5 Lunge hátrafele (bell végig overhead pozícióban és minden felvétel 1 C&P = 5/5 C&P) - 24 kg

Lazításként Gong Gee Fok Fu Kuen formát csináltam, még mindig voltak benne hibák, de észrevehetően jobb volt, mint szerdán.

Az overhead lunge rendesen kivett belőlem, de még így is összejött az 5 kör. Kíváncsian várom a második fázist, ami ugyanezeket a gyakorlatokat fogja tartalmazni, csak az ismétlésszámok változnak.

És mit is értem el ezalatt a négy hét alatt.
Súly 100 kg (nem változot)
Derékbőség 104 cm (110 cm volt) -feleségem szerint szemmel látható a változás, és a tartásomon is érzem, hogy van mi tartsa a csontvázam (izmosodom :o) )
TGU 16 kg: 32
Megmozgatott tömeg: 15,504 kg
Tactical Pull Up: 3 db
És nem utolsó sorban újra elkezdtem a Hung Gar formák gyakorlását.

Jöhet a 2. fázis

No comments: