Thursday, February 11, 2010

Lost - episode 528.

Az elmúlt két hétben elmaradoztam edzésben (blogolásban is). Múlt héten betegeskedtem, meg dolgoztam egy kicsit többet mint kellene, így az edzés látta ennek a kárát = 0.
A hetet lelkesen kezdtem agy változatos nyomás nappal, amihez kapcsolódott 6 x 1 perc snatch (percenként 6/6)
A lelkesedés után egy kis szünet következett, mivel sokáig dolgoztam esténként, így reggel nem ment a felkelés.
De ma sikerült felkelnem, de mivel kevés volt az időm, így rövidre fogtam és csak bemelegítést végeztem, ami nálam általában a swing. A végére egészen bemelegettem

11 x 1 perc Swing kombo
1 perc pihi
10 x 1 perc Swing kombo
1 x 1 perc Swing kombo (ezt már csak azért csináltam, mert elszámoltam magam)

Kombo = 3 x Tracy Reifkind swing roundabout (2 Left OH/2 DH/ 2 Right OH / 2 DH Swing) => 24 swing/perc

Ez annyit tesz hogy ma reggel 23 perc alatt 528 swinget csináltam a 24 kg-os KB-val.

Rövid, de vizes edzés lett a végére. Számításaim szerint, hasonló stratégiával 50 perc alatt meglehet az 1000 swing a 24 -sel.

6 comments:

FredYoong said...

50 perc nagyon jó eredmény, azért már járna egy oklevél! :-)

Anonymous said...

Ez is már szép munka :)
Gratula!

Sőt, ezt asszem vmikor kipróbálom én is.

sztheomo said...

Sziasztok!
Az 1000 még várat magára, mert kell egy olyan reggel, amikor nem sietek munkába, de alapvetően a fejben lévő korlátokat sikerült a mai akcióval meggyengítenem.

Gábor
Ez a kombináció rendkívül jó hosszú távó swingeléshez, mivel a fogást egész jól kiméli és ami fontos, nem unalmas

Juci SFG said...

Gratula, ez tök jó :)
Az ilyen kombókat régebben magam is nagy mennyiségben nyomtam és nagyon szerettem, csak közben valahogy elfelejtődött, de most újra előszedem.
Sőt még lehet rajta variálni rengeteget - végeredményként az ember azt veszi észre, hogy immár egy örökkévalóság óta swingel és még mindig nem unja (legfeljebb kipurcan fogásilag meg tüdőileg).
Mondjuk 1 bal -1 KK - 1 jobb - 2 bal-2 KK -2 jobb - 3 bal - 3 KK - 3 jobb és így fel mondjuk 10-ig és onnan vissza le, illetve az első körben csak 3-ig, a következőben 4-ig, és így tovább; plánesőt KK - bal -KK - jobb - KK felosztásban. Itt csak a végeredményt összeszámolni nehéz, legalábbis nekem :)

sztheomo said...

Szia Juci RKC!
Nekem van az ilyen létrához egy excel táblám, amiben össze van adva az ismétlések száma, így csak meg kell csinálnom a kitűzött programot és nem kell a számolással vesződni. Ha kell, átküldöm neked.
Üdv
Tamás

Juci SFG said...

Az de klassz lenne! Küldd már el léci! (Amúgy nem vagyok nagy barátja az excel-tábláknak, de ennek most tényleg lenne értelme) :)
Címem például lantosjudit kukac kettlebell pont hu.
Köszönöm!