Sunday, February 21, 2010

Erősödöm

Szombaton végre sikerült összefutnom Győre-Szűcs Attila RKC-val egy magánórára. Az alapvető kérdés az volt, hogy merre tovább, hisz lassan a 24 kg-os C&P program végére érek. Opció lehet a 32 kg C&P program, a VO2 MAX program folytatása, dupla KB gyakorlatok elkezdése.
Igazság szerint élveztem a C&P-t, ki is próbáltam pár nyomást a 32 kg-mal és tényleg a váltás határán vagyok (súly váltás). Ezen kívül megpróbálkoztam a 40 kg kinyomásával. Jobb kézzel sikeresen kinyomtam a 40 kg-ot (Attila formailag igazított a golyón a felső ponton), a bal kézzel is kinyomtam, de sajnos ezen az oldalon Attila segített kb annyit mint decemberben a jobb oldalon.
Tehát C&P 40 kg jobb oldalon megvan (PR), bal oldalon még hiányzik egy kevés, de a múltkori épphogy elindulthoz képest ez is PR.
A 32 kg-os bellel ismerkedtem egy kicsit az órán, illetve kipróbáltam az alapgyakorlatokat 2 24 kg-os súllyal.
A dupla belles gyakorás nagyon megtetszett a nehézségéből fakadóan. Sikerült még egy dupla snatchet is prezentálnom, hát az nem semmi.
Így megszületett a döntés az év hátralevő edzésprogramjának gerincéről.

Március C&P program befejezése 24 kg-mal
Április - Május VO2 MAX 16 kg 36/36
Április dupla kettlebelles gyakorlatok elsajátításának kezdete
Június - Július VO2 MAX BOOST protokoll
Augusztus -Szeptember - Október dupla KB (RTK)
November - December C&P 32 kg

6 comments:

Unknown said...

SZÉP!
Gratulálok, ez már a nem semmi kategória a javából :)

Anonymous said...

az előző én voltam, csak bonyolult nekem ez a blogger :)

sztheomo said...

Szia Gábor!
Köszönöm a gratulációt. Testsúlyomból fakadóan a 48 kg kinyomása a hosszabb távú cél, de ehhez az első lépcső a 40 kg. Azt gondolom, hogy jövő félév körül nekifutok a 48 kg-nak, de addigra neked is menni fog.
Üdv
Tamás

Juci SFG said...

Azigen!!!!

Adri said...

Gratula a 40-eshez!
Az év végén meg lehet, hogy nem is térsz vissza a c&p 32-eshez, mert annyira megtetszik az RTK. :) Na meg ott a kétheti váltások miatt viszonylag lassú a haladás, így lehet, hogy három hónap kevés lesz.

Ricsi

sztheomo said...

Szia Ricsi RKC!

Még csak most kezdtem olvasni a könyvet (RTK) és nem vagyok teljesen tisztába a programmal, így természetesen változhat még az elképzelés.

Üdv
Tamás