Thursday, January 28, 2010

5 perces USSST 24 kg - Snatch teszt

A héten a mai volt a harmadig edzésem, de mivel nem volt sok időm, így a leghatékonyabb eszközhöz próbáltam nyúlni. Egyébként is január végére volt egy célkitűzésem, amit ideje volt kipróbálni.
Kis átmozgatás után nekimentem az 5 perces Snatch tesztnek, a következő stratégiával
5/5/5/5/5/5/5 => 35
5/5/5/5/5/5/5 => 35
5/5/5/5/5/5 => 30
Két pihenővel és a kézcseréknél hozzáadott swing nélkül. Az eredmény igen,igen,igen......

5 perces USSST - Snatch teszt = 100 ismétlés (PR)

A 100. ismétlés tetején berregett a gymboss, így éppencsak, hogy meglett, és bizonyára volt a végefelé egy-két szabálytalan is, de mégis azt mondhatom, hogy megvan.
Viszont azt már most látom, hogy félévkor a 10 perc alatt 200 nem tűnik reálisnak, így ezen célomat az év végéig szeretném elérni.
Egy hónap múlva kipróbálom, hogy mi a kiindulási alap, addig is nyomok ezerrel.
:o)

8 comments:

Anonymous said...

Hatalmas nagy gratulációm! :)
Tudtam én, hogy menni fog.

sztheomo said...

Köszi! Még pár ismétlést bele kell szorítani, hogy biztos legyen, de első lépésnek nem rossz.

Judit said...

Yeah! Gratula! :)
Most mondjam azt, hogy nem vagyok meglepve? Nyilvánvaló volt, hogy simásan menni fog, és még ennél több is. Majd. Csak gyakorolsz, és idővel egyre erősebb leszel; nem tehetsz ellene semmit :)

sztheomo said...

Szia Juci RKC!
Köszönöm.
Mindig van lehetőség a fejlődésre, csak a megfelelő motiváció kell, hogy ne álljon meg az ember

Milko said...

Gratula :-)

Nagyon ügyes volt, remélem, majd, amint vége a TSC-nek, nekem is sikerül majd egyszer eléri ezt :-)

Milko

sztheomo said...

Szia Milko!
Nem kétséges, hogy neked is fog menni. Addig is mindent bele a felkészülésben.
Üdv
Tamás

erdodim said...

Gratulálok, szép munka!
És a férfi súllyal :-)

Milko said...

94-95... közeledek :D

Milko