Tuesday, April 21, 2009

VO2 MAX újabb rekord - avagy nem bírok magammal

A mai napi edzés a VO2 MAX -ról szólt. Alapvetően az áprilisi edzéstervben a VO2 MAX pihenőnapként kellene, hogy jelentkezzen, úgy hogy a körön belüli ismétlés 14 darab. Megvettem Kenneth Jay Viking Conditioning könyvét, amely a VO2 MAX rejtelmeit mutatja be. Egyenlőre még csak az elején tartok, de kedvet kaptam a VO2 MAX-hoz. Reggel úgy döntöttem, hogy megcsinálok 20 kört olyan tempóban, hogy a bell nem pihen a felső pozícióban, de nem is hajtom agyon magam, csak úgy lazásan. Ebből az jött ki, hogy 16 ismétlés ment minden erőlködés nélkül, illetve 6 körön keresztül 17. Ha ehhez hozzáadom az első snatch-et, amivel felviszem felső pozícióba még a mért időn kívül, akkor ma reggel megcsináltam 346 db snatchet 22 perc alatt (PR), úgy hogy azt éreztem, hogy még simán menne több is. Ezen túl nem képződött további vízhólyag a kezemen.

Az edzés

Bemelegítés
2 x 5/5/5/5 Halo 16 kg

VO2 MAX 36/36 16 kg 20 kör 16 ismétléssel (6 kör ebből 17 ismétlés) PR (a legtöbb snatch egy edzésen 346 db)

1 x 5/5 Halo 16 kg

10 + 2 Haskerék
Lazításként SMR

Holnap pihi

No comments: