Thursday, April 2, 2009

Első VO2 MAX a szabadban

Hivatalosan, a VO2 MAX napom a pihi nap, tehát semmi erősködés, csak lazán, 75%-os intenzitással. Az áprilisi edzésterv a 24 kg-ról kell hogy szóljon.
Most csináltam először a szabadban a VO2 MAX-ot, és észrevettem egy-két számomra új dolgot:
- nem izzadt a kezem, így más technikát kellet használnom, hogy ne csípje oda a bőrt a súly
- több és frissebb a levegő, mint odabent, így sokkal jobban bírtam a sorozatot, illetve a pihenőidő is elegendő volt, sőt...

Az eredeti terv VO2 MAX 36/36 16 kg 10 sorozat 14 ismétlés

Az edzés

Bemelegítés

5 x 5/5 Halo 16 kg
50 DH Swing

VO2 MAX 36/36 16 kg 20 sorozat 14 ismétlés

5/5 Windmill 16 kg
2 x 5/5/5/5 Halo 16 kg
5/5 Halo 24 kg (ha már előkészítettem, akkor használjam is)

Igazság szerint csak most kezdem érezni az edzés hatását, mert edzés közben egyáltalán nem éreztem magam fáradtnak, és ezért döntöttem úgy, hogy kipróbálom, hogy megy -e a 20 kör.
Hát ment...

No comments: