Monday, April 19, 2010

SAPorátlan bejegyzések

Eltelt több, mint egy hónap az utolsó bejegyzés óta, a SAP bevezetés erőteljesebben érződik a mindennapokban. Ezalatt az egy hónap alatt befejeztem a C&P létrán alapuló edzéseimet március végével. Az öt kör öt fokos C&P&R létra "simán" ment 40 másodperces pihenőkkel a körök között. Ezt márciusban többször is megismételtem, mivel az a rekord számít csak, amit az ember meg tud ismételni.

Március közepével az irodám falán megjelent a húzódzkodó, amelynek kipróbálása után azonnal lenulláztam az addig vélt státuszomat a célok listájában. Ezt azért tettem, mivel korábban a szüleim lépcsőjén teszteltem tudásom, ahol normális chin up nem lehetséges a következő lépcsőfok miatt. Mint utóbb kiderült normális húzódzkodón sem megy :o) . Az elmúlt egy hónapban szinte minden nap GTG jelleggel gyakorlom a TPU-ot, minden órában egyet. Az elmúlt egy hónapban eljutottam a forehead-up-tól a nose-up-on keresztül a mouth-up-ig. Már nem sok hiányzik attól, hogy beírhassam az 1-et. Egyik kollégám át szokott jönni néha húzódzkodni, neki megvan 5-6 chest-up, amitől viszont még elég messze vagyok.

Az eredeti terveim szerint április a 36/36 VO2 MAX hava lett volna, de még mindig bent edzem, amin megpróbálok a héten változtatni. Vasárnap megcsináltam a VO2 MAX felmérést, hogy legyen alap az edzéshez. Szombat reggel volt egy kemény 45 perces edzésem, amit követett egy egész napos kirándulás Sukoróba, majd vasárnap pár órás kertészkedés, aminek a végén már nem volt kedvem felállni sem. Ennek tudom be, hogy csak 33 ismétlés sikerült az utolsó percben. Ez azt jelenti, hogy 19,8 => 20 ismétlést kellene körönként lenyomni a 36/36 alatt.

Ezen kívül elkezdtem egy edzésprogramot (ettől most rendes izomlázam van), amellyel a hasamat körülvevő zsírréteget szeretném megcélozni. Ebbe fogom beleépíteni a VO2 MAX-ot is, illetve a duplabelles gyakorlatokat is.

Ezen kívül ma, elkezdtem a csökkentett kalóriabevitelhez kapcsolódó táplálkozást :o), reggel kezdtem egy muffinnal :-D , a lényeg igazság szerint ott van, hogy az esti csokizabálást meg tudjam szüntetni. Feleségemet már megkértem, hogy tüntesse el a csokinyulakat :o), és legnagyobb szomorúságomra meg is tette :o).

No comments: