Monday, August 16, 2010

4. fázis, 3. hét, 1. edzés

Gratulálok minden új RKC-nak, illetve RKC II. instruktornak.
Próbálok én is a nyomotokba szegődni és elkezdem a felkészülést a jövő évi RKC képzésre. A felkészülést elsősorban nem is fizikális értelemben értem, mivel szerintem fizikálisan most is kész lettem volna a megmérettetésre, hanem technikailag próbálom magam fejleszteni.

Mai edzésem így sikerült
A) 15 perc - 3/3 Snatch 24 kg - 30 kör --> 180 Snatch
B) 15 perc - 11/11 Reverse Lunge + 11/11 Row 24 kg --> 88 Lunge - 88 Row
C) 10 perc - TGU szinte folyamatos végrehajtással 24 kg --> 10 db
Megmozgatott tömeg: 8,784 kg

2 comments:

Ricsi said...

Szia! Elvileg a végére értél. Mi lett az eredmény?

sztheomo said...

Szia Ricsi RKC!

Kicsit lemaradtam a bejegyzésekkel, amit most megpróbálok bepótolni. Természetesen az eredményeket is leírom.

Üdv
Tamás
(RKC aspiráns :o) )